Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
^ Do góry

W TROSCE O PAŃSTWA I NASZE BEZPIECZEŃSTWO INFORMUJEMY, ŻE KASA 

JEST CZYNNA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU OD GODZ: 7:00 DO 11:00.

Kontakt z ADMINISTRACJĄ WYŁĄCZNIE TELEFONICZNY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH URZĘDOWANIA

LUB ZA POMOCĄ POCZTY TRADYCYJNEJ I E-MAIL.

Sekretariat: 67 255 32 47 wew. 10  e-mail: biuro@czsm.org.pl

Administratorzy: 67 255 32 47 wew. 11 i 19, e-mail: tomaszbanachowicz@czsm.org.pl,  Kasa: 67 255 32 47 wew. 18  e-mail: iwonajozefiak@czsm.org.pl

 

OFERTA CZARNKOWSKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W CZARNKOWIE

Nasza oferta skierowana jest do wszystkich, którzy szukają zarządcy dla swoich nieruchomości oraz do tych którzy nie są zadowoleni z obecnej czy dotychczasowej formy sprawowania zarządu. W ramach proponowanego zakresu usług Czarnkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Czarnkowie oferuje profesjonalny zarząd/administrowanie nieruchomością, który zapewni funkcjonowanie nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem. Zapewniamy Państwu profesjonalną i pełną obsługę w zakresie niezbędnym do utrzymania właściwego stanu technicznego nieruchomości, prowadzenie bieżących drobnych napraw w ramach konserwacji, utrzymywania czystości, minimalizowania kosztów mediów, pełnego rozliczania składników kosztów eksploatacyjnych opłat mieszkaniowych, rozliczania mediów z dostawcami, prowadzenia dokumentacji rachunkowości.

Stan techniczny budynku, jego potrzeby remontowe mające bezpośredni wpływ na wysokość zaliczki na fundusz remontowy, może być określony dokładnie po bliższym zapoznaniu się z książką obiektu, dokumentacją techniczną, pełną oceną stanu technicznego i dotychczas ponoszonymi kosztami. Aktualizacja odpowiednich środków na funduszu remontowym będzie wynikać z średnio i długoterminowych remontów nieruchomości oraz zdolności płatniczej poszczególnych właścicieli lokali.

Oferujemy Państwu pełną obsługę nieruchomości w zakresie:

1. W ramach stawki: - prowadzenia pełnej księgowości rozliczania kosztów, przychodów i kont rozrachunkowych - analiza kosztów mediów i usług, proponowanie wyliczonych zaliczek - dokonywanie odczytów liczników budynkowych i kontrola rozliczeń z dostawcami - utrzymywanie czystości w budynku i terenie z koszeniem trawników - bieżące drobne naprawy w ramach konserwacji - przeglądy techniczne obiektu dla określenia potrzeb remontowych - przygotowanie i organizowanie przeglądów okresowych wynikających z przepisów prawa budowlanego - usługi instalacyjne i elektryczne pogotowia technicznego czynne w dni robocze od 15:00 do 22:00 dni wolne od pracy w godz. od 8:00 do 20:00 - druk uzgodnionych kart opłat czynszowych - bieżące prowadzenie książki obiektu budowlanego - zawieranie w imieniu WSPÓLNOTY i nadzór nad realizowaniem umów o dostawę energii elektrycznej, energii cieplnej, zimnej wody i odbioru ścieków kanalizacyjnych, wywozu śmieci i innych zanieczyszczeń, obsługę konserwacyjną nieruchomości oraz do kontroli prawidłowego wykonywania warunków umowy • reprezentacja i prowadzenie korespondencji w imieniu WSPÓLNOTY z właścicielami oraz najemcami lokali mieszkalnych i użytkowych oraz innymi podmiotami • bieżąca kontrola rachunku bankowego WSPÓLNOTY • dokonywanie terminowych płatności i rozliczeń WSPÓLNOTY poprzez rachunek bankowy • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji nieruchomości: technicznej, finansowej, prawnej, eksploatacyjnej, w tym aktualnego wykazu właścicieli oraz ilości osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych, • składanie Zarządowi/Członkom WSPÓLNOTY rocznych raportów i sprawozdań finansowych dotyczących zarządzanej nieruchomości, w terminie do kończ pierwszego kwartału roku następnego, którego dotyczą obsługa i opracowanie dokumentacji, zebrań WSPÓLNOTY, w tym rocznego zebrania zwoływanego w pierwszym kwartale roku kalendarzowego, a także zebrań zwołanych na wniosek właścicieli lokali. • obsługa prawna

2. W ramach zaliczki na fundusz remontowy: • przeglądy 5-letnie i roczne wymagane przepisami prawa budowlanego, • zapewnienie bieżących napraw i konserwacji budynku, w szczególności pomieszczeń wspólnych, instalacji i urządzeń umożliwiających właścicielom lokali korzystanie z energii elektrycznej, cieplnej, wody i gazu oraz instalacji domofonowej, • stały nadzór i kontrola nad wykonywaniem zleconych prac remontowych i przeglądów technicznych, • zapewnienie usuwania awarii wraz z jej skutkami oraz kontrola ich wykonawstwa, • ulepszenie instalacji CO. CW. ZW celem racjonalnego korzystania z mediów ograniczając ich koszty, • opracowanie rocznych planów gospodarczych będących podstawą naliczeń zaliczek na utrzymanie nieruchomości wspólnej.

3. W ramach odpłatnych usług lokatorskich na prace w mieszkaniach wykonywane przez zatrudnionych konserwatorów wg zasad zawartych w regulaminach i obowiązujących w Spółdzielni, które mogą być wykładnią zakresów obowiązków Członków Wspólnoty i administratora w zakresie napraw wewnątrz lokali.

Swoją szczegółową ofertę możemy zaproponować dopiero po zapoznaniu się z Państwa oczekiwaniami i zakresem życzeń związanych z zarządzaniem Waszą nieruchomością oraz wizją naszego pracownika na nieruchomości. Uważamy, że biorąc pod uwagę nasze zaangażowanie i wieloletnią praktykę w zarządzaniu, mając wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadających wszelkie wymagane uprawnienia, będziemy w stanie spełnić wszystkie Państwa potrzeby i wymagania. Zapraszamy do współpracy.

KONTAKT Sekretariat - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wiesław T. Grott - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Andrzej Kraft - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Mieczysława Grencel - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tomasz Banachowicz – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.