CZARNKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W CZARNKOWIE OFERUJE DO WYNAJĘCIA N/W LOKALE:
Osiedle Zacisze 8U/1 - powierzchnia lokalu - 17,20 m2 z przeznaczeniem na działalność: biurową, usługową, handlową.
Osiedle Zacisze nr 8 - powierzchnia lokalu - 90,00 m2 z przeznaczeniem na działalność: biurową, usługową, handlową.
Osiedle Zacisze nr 7/1A - powierzchnia lokalu - 48,00 m2 z przeznaczeniem na działalność: biurową, usługową, handlową oraz jako mieszkanie.
ul. Siedmiogóra nr 6 - powierzchnia lokalu - 91,24 m2 z przeznaczeniem na działalność: biurową, usługową, handlową.
ul. Sikorskiego nr 35 - powierzchnia lokalu - 57,88 m2 z przeznaczeniem na działalność: biurową, usługową, handlową.
Bliższych informacji udziela Dział Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi pokój nr 3, telefon 67 255 32 47 do 49 wewnętrzny 11 i 19 lub kontakt: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
UWAGA WŁAŚCICIELE GARAŻY
Dnia 13.12.2014 (sobota) od godz. 9.00 do 10.00 os. Parkowe, od 10.00 do 10.30 os. Zacisze odbędzie się spis stanu licznika energii elektrycznej w garażach.
WŁAŚCICIELE GARAŻY KTÓRZY BĘDĄ NIEOBECNI PODCZAS ODCZYTU ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ DO ADMINISTRACJI SPÓŁDZIELNI DO KOŃCA BR. ROKU AKTUALNY STAN LICZNIKA ENERGII.
MOBILNA ZBIÓRKA ODPADÓW RTV, AGD I WIELKOGABARYTOWYCH
21 listopad - Os. Parkowe,, Os. Zacisze, ul.Przemysłowa,
22 listopad - Ul. Sikorskiego, Siedmiogóra, Os. Słoneczne
Odpady powinny być wystawione do godz. 6.00 w dniu wywozu.
Zbliża się kolejna zima, a wraz z nią zagrożenie zdrowia i życia spowodowane niewłaściwą eksploatacją mieszkań. Jak wykazują statystyki, charakterystycznym dla okresu zimowego jest wzrost liczby przypadków zatrucia tlenkiem węgla, popularnie nazywanym czadem, nierzadko ze skutkiem śmiertelnym. Niestety w ostatnich latach przypadki podtruć jak i śmiertelnego zatrucia miały miejsce również w naszej Spółdzielni.
W systemie zarządzania nieruchomościami bardzo ważne jest podejście do członków spółdzielni, zbieranie informacji co do oceny naszej pracy oraz potrzeb i oczekiwań. Zdajemy sobie sprawę, że oczekiwania naszych mieszkańców stale rosną. Bywa, że realizowane zadania nie są akceptowane przez wszystkich. Niekiedy jest to kompromis między wymaganiami przepisów, potrzebami większości, a oczekiwaniami części użytkowników lokali.
Harmonogram sprzątania klatek - kliknij na poniższy obrazek aby zobaczyć (plik PDF)
Strona 1 z 3